Η χρησιμότητα και τα οφέλη ενός Eshop φάνηκαν ιδιαίτερα μετά την έξαρση του κορωνοιού. Αλλά για να τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, είναι 2019 και η οικονομία βρισκόταν σε καλό ρυθμό. Τα ποσοστά ανεργίας ήταν στα χαμηλότερα επίπεδα για μεγάλο χρονικό διάστημα και διαδικτυακές πωλήσεις αυξάνονταν εκθετικά.
Τότε ξαφνικά όλα άλλαξαν. Ο μισός πληθυσμός της Γης μπήκε σε lockdown μόλις μέσα σε ένα μήνα. Οι άνθρωποι μένουν και εργάζονται από το σπίτι. Η μετακίνηση μειώθηκε κατά 70-90% παγκοσμίως και οι προσδοκίες για τη μελλοντική οικονομική κατάσταση είναι ελάχιστες.
Η χρησιμότητα και τα οφέλη ενός Eshop
Είναι αλήθεια ότι μερικές από τις πιο επιτυχημένες εταιρείες γεννιούνται σε ταραχώδεις εποχές. Αν λοιπόν σχεδιάζετε να επεκτείνετε την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο, ίσως τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να το κάνετε. Όχι μόνο επειδή οι παραγγελίες ηλεκτρονικού εμπορίου αυξάνονται, Αλλά επειδή επιχειρηματίες σαν εσάς, προχωρούν την επιχείρηση τους μπροστά με νέες ιδέες, προϊόντα, προσεγγίσεις και ζήλο εκμεταλλευόμενοι όλα τα οφέλη ενός Eshop.
Ολόκληρος ο κλάδος του ηλεκτρονικού εμπορίου αναπτύσσεται τρομερά τα τελευταία χρόνια. Το παγκόσμιο lockdown βοήθησε επίσης τις διαδικτυακές πωλήσεις να αυξηθούν.
Πώς να εξελίξετε την ιστοσελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου της επιχείρησή σας
Ένας τρόπος για να επεκτείνετε την επιχείρησή σας στο διαδίκτυο και να εκμεταλλευθείτε στο έπακρο όλα τα οφέλη ενός Eshop σε δύσκολες στιγμές είναι να αναθέσετε σε εξωτερικούς συνεργάτες όσο το δυνατόν περισσότερες λειτουργίες. Αυτό θα σας επιτρέψει να εστιάσετε στην επιχειρηματική ανάπτυξη και να εξασφαλίσετε σταθερή ροή εφοδιασμού ενώ κάποιος άλλος κάνει τη «βρώμικη» δουλειά.
Η ανάπτυξη των επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου δημιούργησε επίσης συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για κάποιον που θα μπορούσε να βοηθήσει τα ηλεκτρονικά καταστήματα να επικεντρωθούν στις βασικές τους δραστηριότητες και όχι σε χρονοβόρες καθημερινές λειτουργίες. Οι υπηρεσίες που ανατέθηκαν σε εξωτερικούς συνεργάτες επέτρεψαν στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο για τη βελτίωση του προϊόντος ή της υπηρεσίας τους.
Εάν θέλετε κ εσείς να επικεντρωθείτε στην βελτίωση του προϊόντος ή της επιχείρησης σας βρίσκοντας έναν εξωτερικό συνεργάτη όπου θα αναλάβει την ψηφιακή σας παρουσία τότε ελάτε στην ομάδα της Visual Pro και δείτε την επιχείρηση σας να εξελίσσεται .
Στρατηγική επέκτασης για ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου
Ποιοι θα είναι οι πελάτες σας;
Αυτή είναι η πιο σημαντική ερώτηση που πρέπει να απαντήσετε. Γνωρίζοντας κάτι σχετικό με τον πελάτη σας, μπορεί να αποδειχθεί πολύ σημαντικότερο από το να γνωρίζετε τα πάντα για το προϊόν σας. Αυτό είναι το βήμα όπου τα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα παραβλέπουν και αποτυγχάνουν στο να εκμεταλλευθούν όλα τα οφέλη ενός Eshop και τις λειτουργίες του. Συνήθως ορίζουν ένα πολύ εξειδικευμένο ή πολύ ευρύ κοινό-στόχο. Αυτό θα πρέπει να είναι ένα από τα καθήκοντα πρώτης προτεραιότητας για κάθε επιχείρηση – να καταφέρει να προσδιορίζει δηλαδή με ακρίβεια τους πελάτες της, τις ανάγκες τους και να τους προσφέρει την λύση.
Πώς να χειριστείτε τις καθημερινές λειτουργίες ηλεκτρονικού εμπορίου;
Αυτές είναι μερικές μόνο από τις λειτουργίες που πρέπει να έχετε διευθετήσει:
- Τους τρόπους πληρωμής που θα προσφέρετε στους πελάτες σας
- Πώς θα επεξεργαστείτε τις πληρωμές – μη αυτόματα ή αυτόματα;
- Ποια πύλη πληρωμής θα χρησιμοποιείτε για να χειρίζεστε πληρωμές: Πιστωτική / Χρεωστική κάρτα ή το PayPal;
- Κόστος ανάπτυξης ιστότοπου και επακόλουθη μηνιαία συντήρηση.
- Εξυπηρέτηση πελατών – Ρύθμιση γραμμής πληροφοριών, email, chat και chatbots
- Εκπλήρωση παραγγελίας και όλο το πρόσθετο υλικό που μπορεί να χρησιμοποιήσετε για την προστασία της συσκευασίας.
- Παράδοση με courier (συμπεριλαμβανομένου του ποσοστού επιστρεφόμενων πακέτων, του κόστους διαχείρισης επιστροφής και των εξόδων αντικαταβολής)
- Επεξεργασία πληρωμών – προμήθειες τράπεζας ή παρόχου πληρωμών, διακυμάνσεις στις συναλλαγματικές ισοτιμίες κ.λπ.
- Μάρκετινγκ – προϋπολογισμός μέσων ενημέρωσης, χρεώσεις πρακτορείων μάρκετινγκ, τέλη συμμετοχής σε εκδηλώσεις / εκθέσεις
Μάρκετινγκ και Καμπάνιες
Ό,τι κι αν αποφασίσετε, θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι τα πράγματα χρειάζονται χρόνο. Οι πρώτοι 3 έως 6 μήνες των προσπαθειών μάρκετινγκ σε μια νέα αγορά είναι πάντα μια μορφή αναγνώρισης της αγοράς. Ένα βασικό θεμέλιο ώστε η επένδυση σας να κινηθεί προς τον σωστό και επιθυμητό στόχο. Μην περιμένετε αποδόσεις από τις επαγγελματικές καμπάνιες από την πρώτη μέρα. Θα πρέπει να γνωρίσετε πρώτα το κοινό επισκεπτών στον ιστότοπό σας και τους δυνητικούς πελάτες που βρίσκονται σε αυτό. Είναι δύσκολο για τους ανθρώπους να εμπιστευτούν νέες επωνυμίες με τις οποίες δεν είναι εξοικειωμένοι. Κάντε υπομονή και οι πωλήσεις θα έρθουν.
Ένα πράγμα που θα μπορούσε να κάνει τη ζωή σας πολύ πιο εύκολη από την άποψη του μάρκετινγκ είναι οι δοκιμές. δοκιμάστε νέες προσεγγίσεις που δεν έχετε δοκιμάσει στο παρελθόν όπως τη γεωγραφική στόχευση ή ένα νέο μήνυμα στις διαφημίσεις σας. Όπως αναφέραμε παραπάνω, υπάρχουν πολλά οφέλη ενός Eshop όπου σας δίνουν την δυνατότητα να κινηθείτε όπως ποτέ άλλοτε πριν την δημιουργία του.
Εάν δεν είστε σίγουροι ότι χρησιμοποιείτε το σωστό μάρκετινγκ πλάνο για τη νέα σας καμπάνια, ίσως είναι καλύτερο να προσλάβετε μια εταιρεία με αρκετή εμπειρία στον τομέα αυτό όπως η Visual Pro. Μπορεί να σας φανεί ως επιπλέον κόστος, αλλά θα πρέπει να λάβετε υπόψη τον χρόνο και τα χρήματα που θα σας εξοικονομήσει μακροπρόθεσμα.
Εξυπηρέτηση πελατών
Πρέπει πάντα να δημιουργείτε και να αναπτύσσετε μια λίστα με συχνές ερωτήσεις (FAQ) σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας με την πάροδο του χρόνου. Θα βοηθήσουν την ομάδα σας να απαντήσει σε ερωτήματα πιο γρήγορα. Κάποια στιγμή μπορεί να χρησιμεύσει και ως βάση για τη ρύθμιση των chatbots σας.
Ένας άλλος βασικός παράγοντας που θα μπορούσε να σας βοηθήσει να πουλάτε περισσότερο είναι η αυτοματοποίηση. Οι αλληλουχίες email και τα αυτοματοποιημένα μηνύματα SMS/Viber θα μπορούσαν να κάνουν τη διαφορά υπέρ σας έναντι των ανταγωνιστών σας.
Ο Στόχος
Ο στόχος της κατασκευής ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, είναι να μπορεί να προσφέρει αγορές online, με ασφάλεια και χωρίς κανένα δισταγμό, ακόμα και έναν λιγότερο εξοικειωμένο χρήστη του διαδικτύου. Γι’αυτό, στα ηλεκτρονικά καταστήματα που κατασκευάζουμε στην Visual Pro κυριαρχεί η δημιουργική αλλά και η λιτή σχεδίαση, με έμφαση στη φιλικότητα προς τον χρήστη.
Η εμπειρία που έχουμε αποκτήσει κατασκευάζοντας και διαφημίζοντας δεκάδες ηλεκτρονικά καταστήματα πελατών μας και έχοντας δει στην πράξη ποιες σχεδιαστικές και λειτουργικές επιλογές έχουν την καλύτερη απόδοση, μας δίνει τη δυνατότητα να σχεδιάζουμε ηλεκτρονικά καταστήματα, που κατευθύνουν τον χρήστη στην αγορά του προϊόντος, όπως κάνει και ένας πωλητής σε ένα μαγαζί. Η τελική επιλογή είναι πάντα του χρήστη. Οφείλουμε όμως, να του παρέχουμε εύκολα όλη την πληροφορία που χρειάζεται για να επιλέξει, να του παρέχουμε ανεμπόδιστο τον δρόμο προς το ταμείο και να του εγγυηθούμε ότι θα αγοράσει με απόλυτη ασφάλεια. Οι δυνατότητες και τα οφέλη ενός EShop είναι πάρα πολλές και στην Visual Pro ξέρουμε πως να τα χρησιμοποιήσουμε στο μέγιστο βαθμό.